راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه یک اکسسوری جذاب

امروزه استفاده از ساعت مچی زنان برای خانم ها یک انتخاب بی نظیر می باشد. ساعت های مچی موجود در بازار هر کدام مخصوص یک استایل خاص و شیک هستند. در نتیجه موردی که یک خانم جذاب و خوش سلیقه در هنگام خرید ساعت باید به آن توجه داشته باشد نوع استایل می باشد. از روی دیگر تنوع ساعت مچی های موجود در بازار  بسیار زیاد می باشد. انتخاب از بین ساعت مچی های موجود کار بسیار سختی است. اگر در هنگام خرید ساعت مچی تمامی فاکتور های مهم را در نظر بگیرید قطعا خرید ساعت مچی برایتان کار سختی نخواهد بود.

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم تنوع ساعت مچی بسیار بالا می باشد و با توجه به نوع موتور، جنس بند ساعت و غیره می توانید انتخابی بی نظیر داشته باشید. در این مقاله راهکار هایی برای خرید ساعت مچی را در اختیارتان می گذاریم.

ویژگی های ساعت مچی زنانه

در هنگام خرید ساعت مچی زنانه باید به مواردی دقت داشته باشید در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • استفاده از ساعت مچی زنانه باید متناسب با محیط و سبک پوشش شما باشد.
  • جنس بدنه ساعت بسیار متفاوت می باشد. جنس بدنه ساعت ها در انواع بی شماری می باشد. انواعی نظیر: استیل، سرامیک، رزین و یا غیره.
  • نوع موتور به کار رفته در ساعت. موتور نیز مانند بدنه دارای انواع بی شماری می باشد. انواعی نظیر: دیجیتال، اتوماتیک و یا کوارتز.
  • کشور سازنده و یا اصالت ساعت مورد استفاده.
  • ضد آب بودن ساعت باعث افزایش طول عمر ساعت خواهد شد.
  • یک ساعت درجه یک دارای ویژگی های زیادی مانند روز شما، تقویم کرونوگراف و یا غیره می باشد.
  • یک ساعت استاندارد باید با توجه به اندازه مچ دست شما خریداری شود.
  • قیمت مناسب در مقابل خریدی با کیفیت یکی از ویژگی های خرید این مدل از ساعت می باشد.

ساعت مچی بانوان

در دنیای امروزه و با توجه به شرایط مالی موجود، انتخاب و خرید ساعت های کپی با کیفیت درجه یک، انتخابی بی نظیر می باشد. چرا که ساعت های کپی که از بهترین مواد و متریال روز دنیا ساخته شده باشد با رقبای اورجینال خود برابری خواهد کرد و با خیالی آسوده می توانید از خرید یک ساعت درجه یک اطمینان خاطر داشته باشید.

قیمت ساعت مچی زنانه و عوامل وابسته به آن

موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که خرید ساعت مچی زنانه به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. در ادامه به این عوامل اشاره خواهیم کرد.

موتور ساعت:

در بین موتور های موجود در بازار موتور اتوماتیک دارای بالاترین قیمت و موتور های دیگر مثل ساعتهایی با موتور کوارتز یا باطری از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

بند ساعت و قاب ساعت:

ارزان ترین نوع بند ساعت از جنس پلاستیک می باشد. بند هایی که از جنس چرم طبیعی و یا استیل های درجه یک هستند دارای قیمت بالاتری هستند.

امکانات یک ساعت بر رروی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. امکاناتی نظیر تقویم، روز شما و یا غیره. کیفیت ساخت یک موتور تاثیر مستقیم بر قیمت ساعت مچی دارد.

ساعت مچی زنانه

با کیفیت ترین برند های موجود در بازار جهت خرید ساعت مچی زنانه درجه یک

برای خرید یک ساعت مچی درجه یک در کنار ظاهر زیبا، کیفیت ساخت نیز مهم می باشد. امروزه برند های مطرح ساعت سازی به دنبال ساخت ساعت های با کیفیت و درجه یک برای ارائه بهتر محصولات خود هستند.

برند رولکس از قدیمی ترین و مطرح ترین مجموعه های ساخت ساعت می باشد. قطعا برای تمامی افراد ساعت دوست، داشتن یک ساعت رولکس یک آرزو می باشد. مجموعه ما به این آرزو تحقق بخشیده است. یکی دیگر از برند های موجود در دنیا برند سیکو می باشد. این برند نیز جزو قدیمی ترین و بهترین برند های ساعت موجود در دنیا می باشد. یکی دیگر از برند هایی که در صنعت ساعت سازی حرف اول را می زند، برند سیتیزن می باشد.

امروزه و با پیشرفت تولید، ساعت های کپی در مدل و طرح های مختلف تولید می شود. این ساعت ها از برترین متریال روز دنیا ساخته می شوند و با ساعت های اورجینال برند مخصوص به خود برابری می کند.

خرید ساعت مچی رولکس زنانهخرید ساعت مچی رولکس

 

نکاتی که در هنگام خرید ساعت مچی زنانه باید به آن توجه داشته باشید.

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کردیم ساعت مچی زنانه از برترین اکسسوری های دنیا می باشد. با استفاده از این اکسسوری جذاب باعث زیبایی و درخشش پوشش خود خواهید شد. در هنگام خرید ساعت مچی حتما به موتور ساعت، جنس بدنه و جنس دسته ساعت توجه داشته باشید. البته مفتخریم اعلام کنیم با خرید از مجموعه ما بهترین کیفیت را تجربه خواهید کرد. با خرید از مجموعه ما به راحتی امکان مقایسه برای شما فراهم می شود. چرا که می توانید تمامی مدل های موجود را با با یک دیگر مقایسه کنید و یک انتخاب بی نظیر را تجربه نمایید.

انواع ساعت مچی زنانه تک عقربه ای

ساعت های مچی دارای انواع و مدل های مختلفی می باشد. در ادامه به انواع ساعت مچی زنانه اشاره خواهیم کرد.

ساعت های مچی زنانه تک عقربه ای 12 ساعته:

این مدل از ساعت ها تک عقربه ای هستند و عمدتا جزو ساعت های لاکچری به حساب می آیند. این ساعت اولین بار در سال 1986 میلادی تولید و روانه بازار شد. برای خواندن این مدل از ساعت ها تنها کافی است شیوه خواندن در این مدل از ساعت ها را یاد بگیرید. معمولا بر روی این مدل تاریخ نیز نمایش داده می شود.

ساعت مچی زنانه تک عقربه ای 24 ساعته:

این ساعت ها در نوع خود کاملا بی نظیر و منحصر به فرد هستند. با داشتن این مدل از ساعت ها امکان برنامه ریزی در طی روز برای شما بسیار راحت تر می شود. نحوه متوجه شدن ساعت دقیق بر روی این ساعت ها کار سختی نیست و برای فهمیدن آن حتما باید از قبل نحوه خواندن ساعت را یاد بگیرید.

ساعت مچی زنانه تک عقربه ای 24 ساعته
ساعت مچی زنانه تک عقربه ای 24 ساعته

انواع ساعت مچی بر اساس استایل

این دسته بندی به ظاهر ساعت مربوط می شود. به طور مثال مهم است که ساعتی را که انتخاب می کنید مناسب برای پوشش اسپرت است و یا یک پوشش رسمی.

ساعت مچی زنانه کژوال:

درست همانند لباس ساعت ها نیز در دسته رسمی و یا غیر رسمی طبقه بندی می شوند. معمولا این مدل از ساعت ها نیاز به مراقبت های ویژه ای ندارند. به صورت کلی این ساعت ها برای استفاده روزانه شما طراحی شده اند. دقیقا به همین دلیل این مدل از ساعت ها کاملا به صرفه و بسیار مقرون به صرفه هستند. اگر قصد خرید ساعت به عنوان هدیه را دارید این مدل از ساعت یک انتخاب بی نظیر می باشد.

ساعت مچی رسمی:

این مدل از ساعت ها دقیقا نقطه مقابل ساعت های کژوال می باشند.

معمولا این مدل از ساعت ها برای جلسات کاری و یا جلسات رسمی استفاده می شوند. این ساعت ها معمولا بسیار ظریف هستند و کامل کننده استایل رسمی افراد می باشد. به طور کلی می توان بیان کرد این مدل از ساعت مورد سلیقه مینیمالیست ها است.

ساعت مچی مناسب خانم هاساعت مناسب خانم ها

ساعت مچی زنانه فشن:

در خصوص تعریف این مدل از ساعت ها نظر های بیشماری وجود دارد. تولید کنندگان این مدل از ساعت ها معمولا بیشتر به زیبایی ظاهری ساعت توجه می کنند.

ساعت مچی زنانه لوکس:

معمولا در ساخت ساعت های لوکس از بهترین مواد و متریال با درجه کیفی فوق العاده ای استفاده می شود. این مدل از ساعت ها بیشتر مناسب جلسات رسمی می باشد.

ساعت مچی زنانه روزمره:

این مدل از ساعت ها کاملا مناسب استفاده روزمره می باشد. معمولا این مدل ها بسیار با دوام هستند. معمولا این ساعت ها ضد خش هستند و برای استفاده در طول روز یک انتخاب بی نظیر می باشد. هر فردی با توجه به سن و علایق خود می تواند نسبت به خرید یکی از ساعت های روزمره اقدام نماید.

ساعت مچی هوشمند:

این مدل از ساعت ها معمولا دارای صفحه لمسی هستند. این مدل از ساعت ها در اوایل سال 1980 وارد بازار شد. ساعت های هوشمند دارای مزایای بیشماری می باشد. مزایایی مانند:

  • قدم شمار
  • سنسور مخصوص ضربان قلب
  • شتاب سنج
  • و غیره.

انواع ساعت مچی بر اساس سیستم حرکت عقربه ها

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کردیم ساعت های عقربه ای دارای مکانیزم های متفاوتی برای حرکت عقربه های ساعت هستند. این مکانیزم ها به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

  1. مکانیزم حرکتی کوارتز
  2. مکانیزم حرکت کوکی
  3. مکانیزم حرکت خودکار

در ادامه به توضیحاتی در خصوص این مدل از مکانیزم ها خواهیم پرداخت.

مکانیزم حرکتی کوکی:

این مدل از ساعت ها دارای یک ثانیه شمار هستند که به صورت مستمر بر روی ساعت حرکت می کند. همانطور که از نام این مدل از ساعت ها مشخص است، این ساعت ها برای کار کردن نیاز به کوک کردن دارند. بعد از کوک کردن ساعت، انرژی لازم به عقربه ها داده می شود و عقربه ها قادر به حرکت کردن هستند. این مدل از ساعت ها درون موتور خود یک فنر دارند که برای به حرکت درآوردن آن نیاز به کوک کردن دارند. در داخل این ساعت مجموعه ای از فنر ها و چرخ دنده ها وجود دارد که موجب به حرکت درآمدن عقربه های ساعت می شود. معمولا این مدل از ساعت ها دارای طول عمر بسیار بالایی هستند. یکی از مزیت های بارز آن ها عدم نیاز به باطری برای کار کردن ساعت می باشد.

مکانیزم حرکت خودکار:

این مدل از ساعت ها همانند ساعت کوکی مکانیزم یکنواختی را طی می کنند. این مدل از ساعت، انرژی لازم برای حرکت را از نبض موجود در مچ دست دریافت می کنند. در این مدل از ساعت ها یک وزنه فلزی وجود دارد که با حرکت دست این وزنه درون ساعت میچرخد و موتور موجود در ساعت را به وسیله فنر به حرکت در می آورد.

نیرویی که به فنر وارد می شود موجب حرکت عقربه های ساعت می شود. این مدل از ساعت ها به هیچ عنوان نیاز به کوک کردن ندارند. ساعت مکانیزم خودکار به دلیل وزنه ای که درون خود دارد دارای وزن سنگین تری نسبت به ساعت های معمولی می باشد.

مکانیزم حرکتی کوارتز:

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که نام این مکانیزم را شنیده باشید. در این مدل از ساعت ها حرکت عقربه ها طبق مکانیزم کوارتز حرکت می کنند. نشان بارز در این مدل از ساعت ها حرکت عقربه ها به صورت صدادار می باشد. ساخت این مدل از ساعت اولین بار در سال 1969 آغاز شد. با قاطعیت می توان بیان کرد تولید این ساعت باعث ایجاد یک تحول عظیم در صنعت ساعت سازی کشور شد.

ساعت مچی زنونه

خرید ساعت زنانه

خرید ساعت زنانه یکی از مواردی است که در هنگام خرید آن باید نهایت دقت خود را به کار برید. کیفیت ساخت ساعت زنانه در هنگام خرید امری است مهم. اگر به دنبال یک ساعت با دوام و با کیفیت با رنج قیمت مناسب هستید توصیه ما به شما خرید ساعت زنانه از مجموعه ما می باشد. با خرید از مجموعه ما متوجه خواهید شد که کیفیت اتفاقی نیست و سال های سال می توانید از ساعت های های کپی درجه یک مجموعه ما استفاده کنید و لذت ببرید.

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

برای خرید یک ساعت مچی زنانه باید به مواردی دقت داشته باشید. در ادامه اطلاعاتی را در خصوص خرید ساعت مچی زنانه در اختیارتان خواهیم گذاشت.

شیشه مورد استفاده بر روی ساعت:

یکی از دلایل و ویژگی های مهم یک ساعت که باعث زیبایی آن می شود شیشه روی عقربه های ساعت می باشد. در هنگام خرید ساعت زنانه به این مورد توجه داشته باشید که ساعتی که انتخاب می کنید دارای شیشه شفاف و بدون خط و خش باشد.

قاب بر روی ساعت:

معمولا در نگاه اول بعد از شیشه ساعت، قاب دور ساعت است که توجه افراد را به خود جلب می کند. ساعت هایی که دارای کیفیت بالایی هستند معمولا دارای قاب یک دست و از جنس استیل ضد خش هستند.

موتور موجود بر روی ساعت:

با قاطعیت می توان بیان کرد مهم ترین مورد در هنگام خرید ساعت موتور موجود بر روی ساعت می باشد. در بالاتر به انواع موتور های به کار رفته در انواع ساعت اشاره کرده ایم. هر فرد با توجه به بودجه ای که برای خرید ساعت در نظر گرفته است می تواند اقدام به انتخاب و خرید ساعت بگیرد.

بند ساعت مچی:

این مورد هم یکی از مواردی است که هر فرد با توجه به سلیقه خود باید اقدام به انتخاب و خرید ساعت نماید. برخی از ساعت ها دارای امکان تعویض بند هستند. یعنی به افراد این اجازه را می دهد که هر فرد با توجه به سلیقه خود اقدام به تعویض بند ساعت نماید.

 

خرید اینترنتی ساعت زنانه

امروزه خرید اینترنتی ساعت بسیار رواج پیدا کرده است و افراد زیادی را به خود علاقمند کرده است. چرا که در خرید اینترنتی ساعت زنانه این امکان برای شما وجود دارد که به راحتی بین ساعت های موجود مقایسه انجام دهید. این مقایسه هم می تواند از لحاظ قیمت باشد و هم از لحاظ ویژگی های یک ساعت. در نتیجه توصیه ما به شما خرید اینترنتی ساعت از مجموعه های معتبر و با تجربه می باشد.

 

ویژگی های منحصر به فرد خرید ساعت از مجموعه Timerblue

برخی از ساعت های موجود در مجموعه ما دارای ویژگی های بیشماری می باشند. بعضی از ساعت های موجود در مجموعه ما علاوه بر امکان نشان دادن ساعت دارای مزایای دیگری نیز می باشد که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

کیفیت و متریال فوق العاده:

با قاطعیت می توان بیان کرد ساعت های موجود در مجموعه Timerblue از بالاترین کیفیت و بهترین متریال های موجود ساخته شده است. نکته ای که باید بدانید تاثیر متریال و کیفیت بر طول عمر ساعت می باشد. متریال به کار رفته در ساخت یک ساعت دارای ارتباط مستقیم با طول عمر ساعت می باشد. با قاطعیت می توانیم این اطمینان را به خریداران مجموعه Timerblue بدهیم که با خرید از این مجموعه متوجه کیفیت ساخت فوق العاده آن خواهند شد.  با خرید از این مجموعه یک خرید بی نظیر را تجربه خواهید کرد.

نور پس زمینه در ساعت مچی:

وجود نور در پس زمینه ساعت مچی یکی از ویژگی های منحصر به فرد در ساعت می باشد.

نمایش تاریخ و تقویم:

یکی از ویژگی های فوق العاده این مدل از ساعت ها امکان نمایش تاریخ و تقویم بر روی ساعت می باشد. با این امکان در لحظه امکان مشاهده تاریخ و تقویم را به صورت همزمان خواهید داشت.

وجود زنگ هشدار در ساعت:

یکی از ویژگی های فوق العاده ساعت ها داشتن زنگ هشدار می باشد. معمولا این ویژگی بیشتر در ساعت های آنالوگ قابل مشاهده می باشد.

ضد آب بودن یک ساعت: ساعت های ضد آب در برابر آب و رطوبت کاملا مقاوم هستند. امروزه اغلب ساعت هایی که ساخته می شوند دارای این ویژگی فوق العاده هستند. قابل ذکر است ساعت های ضد آب در برابر آب های کم عمق و پر عمق بسیار مقاوم هستند.

سخن پایانی

استفاده از ساعت تکمیل کننده استایل هر شخص می باشد. با خرید یک ساعت متناسب با تیپ و استایل خود متوجه ضرورت آن خواهید شد. مجموعه Timerblue ارائه دهنده کاملترین انواع ساعت مچی با بالاترین کیفیت موجود می باشد.  با خرید از این مجموعه کیفیت را تجربه نمایید.